Sider

Sunday, December 22, 2013

Velkommen til bloggen "Fed, Fattig og Fabulous" - en blog om plus size mode til billige penge

Velkommen til  en blog om plus size mode til billige penge


Hej alle og velkommen til :) 

Jeg har forsøgt mig med modeblogs før, men denne gang vil jeg sætte fokus på dét jeg rent faktisk bruger og går op i; plus size mode for os, der ikke har så mange penge.

Desværre ved de fleste af os plus size-piger, at tøj i store størrelser ikke er det billigste på jorden.
Dét gør, at mange vælger at være lidt ligeglade med hvad de går i og kommer til at se sjuskede ud. Det er enormt ærgeligt, når nu man KAN (hvis man leder lidt) finde fedt og moderigtigt tøj, der også passer en str. 52!

Personligt holder jeg meget af netshopping, da jeg ikke er bedste venner med diverse spejlet i et prøverum :(
Det ender dog desværre med en del fejlkøb og dem vælger jeg som regel at sætte på Trendsales, der har en efterhånden ret velassorteret kategori til os pluspiger :)
Et andet sted, hvor man kan finde billigt tøj i store størrelser er hos Ellos, hvor du kan finde virkelig billigt tøj til MEGET små penge. Oven i købet er det næsten ALTID et par rabatkoder du kan taste og gøre det endnu billigere. De har en hel Plus size afdeling, men blandt de "almindelige" størrelser, i tilbud osv. kan man finde meget mere, ved at sortere efter den størrelse man søger. 

Denne blog kommer til at handle meget om gode tips, tricks og indeholder alt fra mine egne fund til inspiration. Jeg håber I vil tage godt imod den :)

Mvh Admin

No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin