Sider

Saturday, January 11, 2014

Er plus size VIRKELIG plus size? Part 2 - er tykke kvinder grimme???


Er plus size VIRKELIG plus size? Part 2


Denne artikel fra MetroXpress kommer blot få dage efter jeg skrev indlægget, Er plus size VIRKELIG plus size? Og hvor er det på vej hen ad? 


Jeg blev glædeligt overrasket over ikke at være den eneste der har det på dén måde. Glæden droppede dog adskillige grader, da jeg efterfølgende læste deres feedback på Facebook. Her mener langt de fleste, at det er bare for at brokke sig og at "de da er plus size allesammen". Jeg er dybt uenig, men fandt hurtigt ud af, at jeg talte for døve øren da jeg prøvede at forklare hvordan det hang sammen og hvorfor jeg mente det var forkert. Der er dog heldigvis et par fornuftige hoveder derude, der er enige med mig og det er dem (jer) jeg skriver til og blogger for. Selvom jeg skriver "fuck de andres mening" er jeg dybt rystet over dem der diskriminerer som de gør.

Der var endda én der skrev, at "Der kan da ikke være en fed dame med dobbelt hage der reklamere med tøj. ". Hold op, jeg blev gal! Hvad er det dog for noget at sige???

Desværre beviser det endnu engang, at det er sådan holdningen er; fede mennesker er 
grimme og fortjener ikke flot tøj.

Nu vil jeg samle mine dobbelthager op fra gulvet og gå ud og lave mig en kop kaffe!

No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin