Sider

Wednesday, January 15, 2014

Plus size vinter - varm og fashionabel til en billig penge!

Plus size vinter - varm og fashionabel til en billig penge!

De fleste af ved, at den Danske Vinter ikke altid er den sjoveste tid på året og når man har lidt ekstra at gøre godt med, er en varm vinterjakke ofte det samme som et telt og det er ikke særligt fedt at rende rundt med.
Når man så samtidig gerne vil spare penge, er mulighederne ENDNU færre.
Jeg har kigget rundt på nettet og har fundet nogle gode jakker, der er til at komme i nærheden af og ikke ser for klodsede ud :)

Vi starter hos ellos, med den jakke jeg selv lige har købt. Umiddelbart er 700,- en del, men HUSK, at bruge rabatkoder ;) Jeg fik den til 400,- med koden 290101 (der gælder til 1/2)!

Nummer to er også fra ellos og den er meget "dynet", men fylder ikke meget. Da den er figursyet bliver den ikke så poset, som man kan frygte. Den koster 300,- 


Fin plus size jakke til vinter

Vi går videre til ASOS, hvor jeg længe har haft kig på denne fra New Look. Nu koster den 240,- og med gratis fragt over hele verden, tror jeg det bliver mit næste køb. Vi tager én mere fra ASOS. Denne koster 391,- og skulle efter sigende være SUPERvarm! Den er dog ikke god til brede hofter på grund af de store lommer.






Dorothy Perkins byder på en masse forskellige varer fra forskellige mærker. De går op til str. ca 52 (UK 22).
De er rigtigt gode med de klassiske snit, men har også de helt nye styles ;)

Denne jakke til lige under 200,- er både klassisk, tidløs og moderne med bikersnittet <3
Parka'en går aldrig af mode og denne fine version har et smart mønster, som alle kan bære ;) Den er dog heller ikke bedst til store hofter fordi den har store lommer.














No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin