Sider

Friday, March 28, 2014

Jeg vil have - plussize drømme part 2

Jeg vil have - plussize drømme part 2 


Hej piger :) Så er det ENDELIG lønningsdag og der kommer snart feriepenge og SKAT tilbage. Det bliver ikke til meget for mit vedkomende denne gang, dog, da min kæreste desværre har mistet sit job og skal på kontanthjælp :( Det stopper mig dog ikke fra at drømme, for dét er gratis! Her har jeg samlet nogle ting, der måske er i den lidt dyre ende og især for mit vedkommende.
Jeg har en liste på min pc over ting jeg rigtigt gerne vil købe - some day! Her er anden del af dén liste <3
Her kan I se de første plus size drømme.



Grå bluse fra Newlook - 90,-
Sailorbluse med anker fra Junarose - 60,-
Blonde-indsats bluse fra Boohoo plus
Læderjakke fra Junarose - 600,-
Parka med PU-ærmer fra Newlook - 450,-
Blazer (godt plussize basis-køb) fra Ellos - 400,-


No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin