Sider

Monday, March 31, 2014

Nude og mood plus size!

Nude og mood plus size!


Hej piger :)
SÅ fik jeg taget mig sammen til at lave et indlæg om nude-pink-beige-bølgen :)
Der er så mange fine ting i denne sæson og nude-bølgen har jeg med vilje holdt mig fra, men den er sgu' fin!
Jeg har samlet en masse fine ting, som jeg synes passer godt - hver for sig! Sammen bliver det nok liiiiidt for meget nude.


Bukser: Dorothy Perkins - 180,- | Bluse: New Look - 70,- | Halskæde: Dixie - 50,- | Blazer: Ellos - 400,-
Støvler: Dorothy Perkins - 220,- | Ørenringe: Pieces - 40,- | iPhonecover: Ebay 12,-| Ring: Pieces - 80,-
Neglelak: Depend/Matas - 25,-  | Taske: Yours - 160,-



Ellos har en sommerlook-konkurrence for tiden og det ville være supersødt af jer, hvis I måske ville smide en stemme på mig <3 Nedenfor kan I se mit look :)


No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin