Sider

Wednesday, April 9, 2014

FFF blog elsker...at læse! Curves Ahead

Curves Ohoy...err AHEAD! 



Jaja, piratjagon osv :D
Nå, men til sagen! Curves Ahead er et nyt, dansk onlinemagasin for plus size-mode. Hvor sejt er det ikke?
Det er Kristine Høeg og Camilla Momme der står bag dette skønne tiltag og det er vi mange der er glade for! Her finder du inspiration, looks, guides og meget mere.
De to damer gæstede Go' Morgen Danmark i morges og jeg holder lige øje med, om TV2 laver et link til udsendelsen, så I kan se med. Jeg missede det nemlig desværre også :(


Pt ligger jeg desværre syg, så det er begrænset hvad jeg får lavet, men jeg kan sige, at der snart kommer både noget med blomster og et luksus vs budget-indlæg i plus size version.
Er der noget specielt I gerne vil have? :)

Nåja, jeg fik da for søren lavet en ny header på siden! Jeg syntes den anden var lidt for tung. Nu er den let og moderne. Hvad synes I?

No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin