Sider

Saturday, May 10, 2014

FFF blog elsker...H&M!

FFF blog elsker...H&M!


Hej piger :)Jeg ved godt, at jeg tidligere har skældt H&M ud. Både her og her; at deres plussize tøj og -modeller ikke er rigtigt plussize. Jeg har dog for længst måtte erkende, at H&M lave fedt tøj, så denne gang elsker jeg dem! De er nemlig rigtigt gode til basistøj, der er nogenlunde til at betale og det er jo fint nok. Jeg synes også. at især deres jeans holder rigtigt fint. Jeg ved ikke, om I kan huske det, men tidligere har jeg fortalt om- og vist mit crush på Junarose og Pieces og jeg synes egentlig det er lidt sjovt at finde et specielt mærke og se hvad jeg kan lave kun fra dem :) Næste gang vil jeg se på plussize kjoler, så stay tuned :)

Dette outfit synes jeg er fint til foråret og man kan jo dresse op og ned som man vil. Jeg har valgt en masse ting i guld, da jeg synes det er så fint til den forårssol, der lidt efter lidt giver os en lidt flottere hudtone <3
Smykkerne er rigtigt gode til den etniske, aztekiske tendens vi ser meget og solbrillerne ser eksklusive ud med det fine mønster på. T-shirten er et godt alternativ til alle de mangefarvede blomster vi ser, da det godt kan blive lidt for meget til hverdag og skoene har det supermoderne leopardprint, som jeg elsker.

Sneakers 129,- // Taske 179,- // Armbånd 70,- // Øreringe 80,- // Halskæde 99.- // Solbriller 70,-
Neglelak 10,- // Treggings 179,- // Jakke 120,- // T-shirt 129,-


No comments:

Post a Comment

Follow my blog with Bloglovin